Hemlängtan x10000

Vill inget hellre än sätta mig i bilen och gasa fullt och köra hemåt... Önskar jag kunde göra det, men jag har två problem. Det ena är att jag har skrivit på kontrakt att jobba till den 31juli, det andra är att bilen inte starta. FUCKING JÄVLA BATTERI!!!! Jaja, ska köpa ett nytt imorrn hoppas jag. Var nämligen in på den stora bilverkstaden och kollade om dom hade nåt hemma, men IKKJE (som dom säger här...)!!! Det skulle förhoppningsvis komma på dagen imorgon, så jag håller alla tummar  kan hitta för detta fenomen! Jaja, lär väl märkas annars... Jag och Anna som skulle till Bergen. Vi kan ju iofs åka iaf, för batteriet laddas ju på vägen, o sedan stanna och köpa ett vid Haabakken eller vid nån annan verkstad på vägen! Det tar ju inte så lång tid att byta ett batteri liksom. Jaja, vi får se hur det går!

JAG VILL HEM!!! Allt är mycket mindre komplicerat hemma. Jag började med att fråga på macken om de hade batterier till bilen: Nej. Nehe, Fllesköpet kanske har, men dom har inte öppet på en söndag utan har öppet må-lö. Så jag gick dit och frågade och dom hänvisade till macken. När jag frågade på macken igen så fanns det batterier på baksidan! Suck! Så jag gick runt och frågade, men de hade inte mitt batteri hemma utan skulle som sagt få det imorrn... O låna verktyg var ja tvungen att göra också... Menmen, får låna dom på nytt imorrn igen! haha, TYPISKT!!

Nehe, dags att njuta av lite bra musik som jag laddat ner o tänka på soffan hemma, med Gustav och vovvarna i...
VILL HEM!! NU!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0