Känns att slutet närmar sig

Då var det bara 11 dagar kvar, det är nästan att man kan säga att det bara är EN VECKA kvar!! (Försöker vara positiv bara...) Och på torsdag åker Anna hem :( Efter det ska jag och Kristina röja ut hela huset och verkligen städa, börja packa lite smått och så småningom planera vilken väg vi ska köra hem. Blir nog rakast möjliga :P Kommer åka på eftermiddagen efter att hon gått av sitt pass. Ska bli sååååå skönt att komma iväg. Tiden har gått ganska snabbt, men nu börjar det gå lite långsammare igen.

Det kändes igår att vi började närma oss slutet. Jag och Anna var och såg Sex anf the city på bion. Vi satt mest och bölade för vi ville komma hem... Vi bestämde oss för att kika på Greys anatomy-avsnitt hela natten och dricka upp den cider som fanns kvar. Men klockan ett slocknade både jag och Anna efter bara några få cider, så dom flesta burkarna står kvar... Jaja, slutet är nära och alla börjar bli lite slitna!

Ska bli skönt att få sin lön och sedan kontoutdraget. Då är jag värd en massage och en stor kram från Gustav. Jag har dessutom lovat honom att betala hans MC och MC-kort när jag kommer hem. Hihi, blir nog lite pengar över till mig också om jag känner min lön rätt =P

Nehe, dags att ta tag i dagens första uppdrag: En dusch
Sedan kommer det bli sallad och en tur med bilen till den fina utsikten vi hittade igår, skillnaden är att kameran ska med denna gången! Full fart upp på fjället =D Sedan blir det våfflor och efter detta ett nattpass!

So-let the day begin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0