Sista lediga dagen

Har kommit och passerat, nu har jag bara ett nattpass kvar innan det är dags att köra hem! Mindre än ett dygn tills bilen börjat rulla! Weehooo

Men gårdagen, den lediga dagen lyckades jag göra riktigt najs! Jag började med kort sovmorron. Kom upp ungefär vid halv10. Sedan åkte jag till Årdal och handlade lite sprit till V och A, men glömde handla till mig själv. Jaja, jag lyckades iaf hitta en fin klänning till mig själv.



Sedan åkte jag hem och hämtade upp V och K på jobbet vid 15. Sedan åkte vi upp på Aurlandsfjället. Det var min andra gång men denna gången bestämde vi oss för att åka hela vägen ner till andra sidan och sedan ta Laerdals-tunneln tillbaka. Så upp och ner blev det. Lika vackert som första gången.


Utsiktsplatsen på väg ner (läskigt högt)




Fina utsikten

När vi kom tillbaka till Laerdal var det dags att planera vår lilla grillkväll. Samla ihop maten, sätta ihop grillen, korka upp flaskorna, samla ihop de som ville vara med. Kvällen blev hellyckad och syftet med kvällen uppfylldes (att ta slut på alla svenska varor som följt med)

V och jag gör karlgörat med att montera grillen medan A står i köket och skär sallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0