Svårt...

Varför är det så svårt att vara ifrån nån man tycker om!? Det jag tänker på när jag somnar är han, och tanken fortsätter när jag vaknar. Hoppas sista veckan går jättefort! Imorrn är det bara en vecka och en dag tills jag sitter i bilen på väg hem. Att resan sedan tar drygt 14timmar är en annan femma... Jag har två två lediga dagar att se fram mot, men nio hårda pass att jobba mig igenom innan bilen börjar rulla. Skönt att det är några dubbelpass också så tiden kan gå ännu fortare! (Ser inte fram emot nio pass på fem dagar, men det är bara att bita ihop...)

Hoppas att tiden går fort! Jag håller alla mina tummar och letar efter flera att hålla! Saknar min älskling och mina små hjärtan där hemma! Hoppas dom har det bra och ser fram mot att jag kommer hem!

Tårarna bara forsar...

HEEEEEEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0