Mitt nya liv

Skulle man nog kunna kalla det. Jag har ett lugnt liv som bara flyter samman. Det består mest i att tänka på mig själv och hundarna om dagarna, på eftermiddagarna handlar det mest om G, mitt lilla hjärta. Och jag bara ÄLSKAR allt jag gör, tom dammsuga, tvätta och laga mat har blivit roligare. Det är bara diskningen som inte är så intressant än.

Idag hade jag tänkt baka lite pizzasnurror som G kan ta med sig och äta på jobbet och till kvällen tänkte jag göra i ordning en pastagratäng som jag bara ksn slänga in i ugnen när G börjar bli hungrig. Tvätta hade jag också tänkt göra idag. Ska damsuga lite och torka golven. Sen är det nog slappa som gäller!

*Suck*

Nej, dags att sätta igång och njuta av dagen, morgonstunden är över och guldet är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0