Flygbiljett

Så var första arbetsdagen avklarad. Satt mest och åkte runt i bilen och tittade på omgivningarna (fast vi jobbade, vi åkte bara mellan de olika brukarna)! Men om någon skulle be mig åka tillbaka till någon vi varit hos, skulle jag nog INTE hitta tillbaka och inte veta vem i sjuttsingen dom pratar om. Men det ska nog lösa sig. Har ju hela helgen på mig att lära mig var alla ca 100brukare bor! (eller inte...) Trevlig utsikt är det iaf! Snötäckta fjälltoppar, lite fjord och vikar, blå himmel var det också!

Vi får väl se hur detta slutar. Ska iaf tillbaka imorgon klockan 08:00 så än har de inte gett upp hoppet om mig! Jaja...

Snön ligger iaf kvar. Kallt är det. Dyrt i affärerna är det. Litet utbud är det också. Viss utsikt är fotad. Biljetten hem är beställd, kommer landa i Norrköping 19:15 den 5e maj.




Utsikt från rummet mot Gibostaviken (tror jag den hette). Fjälltopparna man ser är lite över 1000möh.

Utsikt från rummet, till vänster skymtar vårt fina lilla hus vi bor i.

Dagen har gått fort, men har varit vääääldigt lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0