Långfredag

Så har jag haft min påskfest. Crepes (pannkakor från igår och infrusen köttfärssås från i lördags) och svensk påskmust serverades! Mumma! Lär inte orka göra nån större påskfest för imorgon ska jag jobba kväll och sedan dag och sedan kväll igen. Så då blir det inte mycket tid över! Men, jag kan ju alltid ta mig ett glas must iaf!

Nej, nu ska ja spendera en stund framför film! Tur man har datorn och lite filmer man kan slösa lite tid på! För promenad nu resulterar i kallt fotbad. Bara den korta biten hem (ca 5min promenad) gjorde fötterna genomsura! Det var lite för klumpigt att släpa med gummistövlar på planet... Jaja, snön försvinner så sakterliga iaf. Nu har asfalten kommit fram på stora delar av vägen. Men där den inte kommit fram spårar man eller får vattenplaning. Men det är väl så det är på våren här uppe. Har iaf hört rykten om att det temperaturen ska hålla sig över nollan ett tag till! Kanske man måste införskaffa sig ett par gummistövlar om det ska fortsätta så!? 

 
Fina blommor från tomten hemma (våren 08)

Nehepp, det var den 5e gäspen sedan jag kom hem vid fyra-tiden. Man kanske skulle strunta i film och ta en tupplur istället? Hmm....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0