Snökedjor, scooteroverall, skyffel - Alltid med i bagaget!

Så har ännu en dag gått till sitt slut. Alldeles ledig och lång!

Imorgon blir det nya tag. Det blir premiär! Jag ska ut ensam i bilen och jobba inom hemtjänsten på Gibostad!

Ska bli spännande, samtidigt som jag är skräckslagen. Ska lägga om min första colostomi ensam utan handledning eller någon i närheten. Jaja, vad vore livet utan lite utmaningar? Tror jag kommer tro mer på mig själv efter att ha varit här. Hoppas bara ja någonsin slipper använda snökedjorna, skyffeln och scooteroverallen som alltid ligger och påminner om var man befinner sig, där bak i bilen. Har ju aldrig satt på nåra snökedjor på en bil och än mindre kört med dem på! Jaja, man får ta seden dit man kommer. Hoppas att inte vädret spökar för mycket i påsk bara. Har fått rapporter om att det ska blåsa ganska bra och bli nederbörd. Verkar inte vara nåt vidare väderförhållande om man ska köra bil mellan, över och genom fjällen...

Som skrivet var, snökedjor, scooteroverall och skyffel ligger alltid i bagaget i bilen. Utifallatt, så att säga!

Nej, sängen måste väl värmas lite innan jag somnar. Bara att sätta igång med det!
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0