Solsken

Har läst igenom de bloggar jag brukar följa, allihop skriver om solsken och härlig vår. Själv får jag skriva om regn och moln... Inte det mest upphetsande direkt. Jaja, jag kommer komma hem till den riktiga våren då det definitivt inte blir några bakslag med minusgrade och snöfall utan snarare tvärtom: varmare än man tror! Ska blir så skönt. Men först ska jah härda ut i det gråa tråkiga vädret. Det blåser iaf ingen idag. Men K vaknar väl snart och då sätter det förstås igång. Brukar vara så iaf!

Nu kallar tvättmaskinen, se om det kan vara klar och om det finns någon plats i torkskåpen. Den nya huskamraten har tvättat hela morgonen och fyllt varenda pinne med tvätt. Hoppas det är torrt för henne, annars blir ja irriterad för då får jag gå med fuktiga byxor på jobbet imorgon. Hoppas K har fått sova. Den där maskin för ett jävla liv kan jag säga. Hela huset (nu menar jag det också!) SKAKAR när den centrifugerar!

Jaja, tur att man bara ska bo här i knappt fyra veckor till! Kan ju nästan börja säga tre. Det är trots allt den 4e maj som vi åker hem. Så den 3e maj är sista dagen i detta hus!


Jippii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0