Sommar...

Det känns långt borta med tanke på natten och dagens snöoväder. Just nu sitter jag och tittar på den 2m höga snövallen utanför fönstret. Hoppas man kan få sommarjobb lite längre söderut liksom... Vill helst inte se mer snö nu! Jaja, jag ska inte klaga. Har ju själv valt att åka iväg, men jag hade inte räknat med snöstormar! Får helt enkelt köra försiktigt ikväll och hålla alla tummar att jag inte kör fast. Nu har jag iaf fått numret till en som har traktor så jag kan ringa OM jag nu skulle köra fast...

Nehepp, skulle vara härligt om det faktiskt kunde bli sommar nu! 17dagar kvar sedan är jag hemma och kan stoppa in vinterjackan och skorna längst in i garderoben! Och då är det nästan redan sommar hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0