Vinande eller vinnande...

Det ser dystert ut för min stackars dator. Han vill ingenting. Så några nya bilder kommer tyvärr inte komma på bloggen på ett tag.

Nu har det börjat regna här. Idag har det regnat massor! Så nu spolas snön bort. Igår var det också blåst och regn hela dagen, men så plötsligt när jag skulle gå hem från jobbet klarnade det upp. På bara några få minuter gick himlen från att vara mörkgrå till att bli knallblå med en värmande sol mitt på! Och så kom vi hem, pratade en stund och så bestämde jag mig för att få tiden att gå med en promenad. Men då var molnen tillbaka och friska vindar ven genom hela huset. Så jag satte mig på mitt rum och byggde korthus. Gick inget vidare då huset inte var riktigt tätt och vinden for rätt genom rummet. Suck! Vinden tog i ännu mer och hela huset knakade, sedan kom regnet.

Så det vart ytterligare en kväll med den knastriga tvn. Som tur var kom Humlesnurr och McSnurp fram i bild och förgyllde kvällen med sin närvaro ytterligare en gång! Det går inte att hålla sig för skratt när man läser alla lustiga namn de har på Galtvort (läs Hogwart, eller hur det stavas). De spelade lite rumpeldunk och fångade snoppar igen sedan var det dags för jakten på Voldemort. Tycker egentligen inte om H.P, men det blir riktigt roligt när man har de norska namnen!

Dags att slita lite för kronorna man tjänar! Undrar hur mycket jag får ut sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0