Då var man hemma då

ÄNTLIGEN!!!

Nu har jag hunnit komma hem och känna mig hemma.

Det var en pers att köra hem. Låååångt var det. Vi startade som bekant ca 03 i Kinsarvik och jag körde in och stängde av motorn på bilen här utanför vi sjutiden på kvällen. Då hade vi rullat i 78mil, gungat på en båt i två och en halv timme, samt ätit på McD. Färden började dessutom med att turbon inte laddade som den skulle, men efter den värsta biten över fjällen (där man hade önskat att T hade funkat) hoppade den igång igen. Den tappade laddning ett par gånger. Framåt Trollhättan slockar plötsligt motorlampan och T laddar igen! Himla finurlig bil som kan laga sig själv.

Har lämnat in min kära dator IGEN på service då den bara hakade upp sig och hade tappat all prestanda. Men den här gången kunde jag iaf lägga över alla mina filer, vilket inte var speciellt många. Jaja, den skulle visst prioriteras eftersom det förmodligenhände nåt med den, den senaste gången jag lämnade in maskinen (i maj). Så förhoppningsvis är den klar till skolan börjar. Annars investerar jag i en liten dator, typ 10 eller 12tum som ja har enbart till skolan. Så kan T få ta den sen när han sätter igång.

Nu ringer min mat och sovklocka, tror det ringer om mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0