En tisdag kvar...

Så ska man jobba dagpass hela veckan... Jag får iaf var ute och köra runt bland mina pensjonister (typ norska...)

I helgen jobbade jag dubbelpass tillsammans med tre av de andra svenskarna som var här. K jobbade enbart dubbelt på söndagen. Jaja, så kan det va!

Nu har äntligen solen tittat fram bakom dom mörka tunga molnen. Hoppas solen håller sig borta imorgon också. Ska ta en tur till forsen (några km härifrån) tillsammans med kameran. Kan säga att jag slarvat liiite med mina promenader. Men å andra sidan har det varit ganska hektiskt på jobbet med mycket spring så jag kanske har fått lite promenad iaf. Jaja, ska ta mig i kragen. Idag var jag bara så trött så jag orkade inte! Efter helgen fick jag seinvakt och idag en dagvakt. Svårt att somna hade jag för det hade hänt så mycka knasiga saker på jobbet och så hade jag såklart en himla spännande bok (som nu lyckligtvis är slut) som  jag tvunget måste öppna och läsa...


Ikväll ska jag försöka att inte börja läsa på nästa bok, men jag har kommit in i en läsperiod utan dess like. Sitter och längtar till nästa bok nu! Usch...  Ska ta och besöka de sista sidorna jag hade tänkt besöka och sedan gå hem och gosa ner mig i sängen med en ny bok!?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0