En tur i ur och skur

Hör och häpna, jag har varit en tur till Laerdal. Åkte söndag eftermiddag och kom tillbaka till Kinsarvik tisdag-kväll. Det var en trevlig tur. När jag kom fram sken solen och värmde lite. Stack ner till LAS och kollade läget. Hälsade på K som blev mäkta förvånad över att se mig! Men kul var det att träffa kära kusin vitamin.

Sedan åkte jag och V hem till henne. Vi skrattade och höll gay-R vaken halva natten. Dagen efter tog vi oss i kragen och åkte till Sogndal. Väl tillbaka satte vi oss i sadlarna och red på en (för mig) rejäl ridtur på ca 2 timmar. Kul att rida, men inte lika kul att vakna dagen efter med värsta träningsvärken i ben, rygg, mage och rumpa. Ytterligare en natt med skratt och en sömnlös natt för stackars gay-R.

Idag åkte våra läkarstudenter hem med dunder och brak. Marängswiss blev avslutningen. Trevliga människor att jobba med! Hoppas man får jobba med fler av den varan.

Efter jobbet idag åkte jag och K-A till Odda och shoppade lite. Kul kul!

Men nu är det dags för mig att sussa. Imorgon är det dubbelpass och på söndag likaså. Blir en tuff helg, men det ger ju lite inkomster.

Och min restskatt på 27 000NOK har sjunkit till 7000NOK! Känner mig rik igen =)

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Jonas Larsson

Var jobbade du någonstans? Är sugen på att åka till de trakterna och jobba i sommar! Tjejen har redan fått jobb! Vad har du för erfarenheter?

2010-04-28 @ 00:08:21
URL: http://jonaslarsson.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0