Kantareller

Då var den första natten avklarad. Har sovit nästa hela dagen, men framåt fem-tiden tog jag mig i kragen och gick min utlovade promenad.

Hittade en fin stig längs forsen. Mulet var det, men regnet höll sig borta! Hittade kantareller på min runda! Var ju bara tvungen att steka dom och lägga på en macka! Kunde inte bli en bättre kvällsmåltid. MUMS!! Provade kameran lite också. Fina bilder blev det, men jag måste lära mig hur jag ställer in alla grejer på den.
 
Nu väntar jag bara på att klockan åtminstone ska passera 21 så jag kan gå och lägga mig. Ska jobba 7,30-14,30 resten av veckan om inte chefen petar mer i listorna... Vi får väl se! Men imorgon ska jag iaf dit 7,30.

Nattinatt (snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0