Kinsarvik igen

Så var man tillbaka i Kinsarvik!

Sitter och väntar på att klockan ska gå så jag kan gå ner till jobbet och jobba lite grann. Ska jobba min första natt här. Ska bli kul att prova! Nu är det ju inte samma värmebölja som det var sist så nu kan man ju sova även på dagtid. För en stund sen kom en störtskur, perfekt väder för en tupplur.

Pizza är inhandlat så nu kan jag inleda min norgediet (frysta pizzor från Grandiosa med co och ostbågar). Jag är som pavlovs hundar, när jag hör ser fjällen blir jag sugen på ostbågar och när jag kommer hem från jobbet sitter det alltid med en pizza! Dags att verkligen kämpa mot dem inlärde betendena. Får se hur det kommer gå, men jag ska göra mitt bästa iaf! Har ju min fina kamera som sällskap och det finns grejer att fota ska jag säga så jag får väl ta och promenera bort behoven...

Hepp, dags att plocka fram arbetsskorna, lägga fram matsäcken för natten (sallad, juice och en smörgås) och ta på sig ett par byxor.

Ha en godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0