Härliga sommar

Varmt och skönt är det. Har parkerat mig i skuggan på vår lilla altan. Fjällen är inte tillräckligt höga för att skugga för solen så jag gömmer mig på golvet bakom planken. Missar visserligen fjordutsikten, menmen... Önskar det kunde fläkta lite mer! Jaja, snart kommer det ju svänga så det är lika bra att svettas järnet och gilla läget. Synd bara om alla gamla som blir helt orkeslösa och trötta. Inte orkar dom dricka och inte äta. Jaja, det är som det är med det.

Nehepp, svetten lackar och Emmi blev törstig. Är väl bäst att gå in och ta sig lite dricka. Ska bara försöka ladda upp lite bilder först.

Äh, jag får ge upp! Det tar så himla lång tid. Får bli en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0