Ett sista Ryck

Det hann bli en natt till i Sörping. Så nu kom jag upp i 127 timmar tror jag. Eller om det var 117 timmar kanske. Och packat klart har jag gjort, nästintill. Ska bara plocka ner hårborste och plattång så är jag redo att åka sen. Ska städa ur huset lite innan jag åker också. Imorgon hoppas jag att mitt pass är klart hos polisen. Annars blir det en sväng till Skavsta =P

Ringde till mäklaren idag om huset vi har hittat. Han skulle försöka ordna så jag kunde få se huset (iaf halva) imorgon. Jippi! Då kan man iaf få en uppfattning om hur stort det känns och om det kan vara något att investera i! Jag håller mina tummar och hoppas på det bästa.

Nu ska jag sova en stund. Det tar hårt när man får jobba natt utan att vila innan. Men men, är det kris och dom ringer 45min innan jag börjar så tycker jag att jag kan ställa upp! Jag lyckades tom hålla mig vaken hela natten. Himla bra =)

Nehepp, sängen väntar på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0