Igår blidde det snö IGEN!!

Just precis så är det just nu. Solen sken ju, och till och med värmde i ansiktet. Vad hände?

Igår ramlade snön ner igen och lade sig på backen. Halkan var tillbaka tillsammans med mitt dåliga humör! Jag är trött på snö nu! Den skulle vart här för ca två månader sen. Jaja, kanske var sista snöfallet, vem vet?

Jag har iaf fortsatt mitt fönsertputsande så solen kan få skina in genom rena fönster istället för prickiga och smutsiga. Bäst att börja i tid så man får ha rena fönster några veckor iaf. För snart kommer pollen och fluglortar tillbaka och skitar ner ALLT!  Nu börjar motorsågen låta igen... Det väcker iaf lite vårkänslor hos mig, trots att snön ligger kvar fläckvis.

Hoppas solen tittar fram imorgon så jag kan njuta av min promenad med voffsingarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0