Vad håller jag på med?

När vårkänslorna äntligen börjar dyka upp, ja då ska bestämmer man sig för att dra norrut. Inte Stockholmsnorrut, utan "norr om Sverige"-norrut. Hua! Bara att plocka fram varma jackan och fårskinnsvantarna igen. Vad har jag gett mig in på egentligen... Jaja, ska bli spännande iaf!

Och så har man såklart lagom när man ska åka, hittat ett intressant hus ett område vi vill bo i. Så imorgon blir det förutom tvätta och städa, ett telefonsamtal till mäklaren för att fråga om man möjligen kan få en snabbtitt på huset innan man åker på torsdag. Hoppas! Sedan ligger det i Gustavs händer att bjuda och köpa huset. Jag är så trött på att leta hus så det finns inte. Får väl se om det blir klart någon gång så man slipper leta mer!

Klippt av håret har jag också gjort. 20cm kortare och lugg vart det!

Usch, vad ska man ta med för kläder egentligen... Bäst jag ringer och frågar hon som ringde och ville ha dit oss. Fasen, det är inte så lätt när det är precis vid vårkanten liksom.

Nehepp. Dags att sussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0