Så var teoritiden slut, dags för praktik

Det ska bli så himla kul!

Som sagt, handledaren verkar toppen så nu är det bara min lärandeplan jag ska skriva om och göra riktigt bra! Inte för lång, inte för kort, lätt att utvärdera! Så hej och hå, nu sliter vi på. Nu tog jag paus ochhåller på att skriva ut lite papper som är bra att ha till praktiken, typ bedömningsunderlag och ladokunderlag.

Skylt till praktiken får jag ta och hämta imorron, den fick jag mail om att den var klar nu! Tur det, men det får bli en dag utan för jag hann inte idag.

Vi hade en så himla trevlig basgrupp med bra diskussioner och en mycket bra handledare. Heja S! Det var tom med en givande utvärdering vilket jag aldrig varit med om tidigare. Man har alltid utvärderat varandra och aldrig sig själv till mittutvärderingen. Idag hade vi tre frågor att fundera utifrån och dessa och bedöma själv hur långt man kommit, hur man tycker att hela gruppen fungerar. Jättebra!

Men nu kallar katten på uppmärksamhet och klättrar upp i knät, kanske ska ge honom lite mys innan jag fortsätter mitt arbete med lärandeplanen!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0