Skolbesök

Jupp, ett sådant slängde jag in på agendan idag. Var riktigt produktiv och lyckades få ihop flera sidor med anteckningar till basgruppen imorgon.

Tom utvärderingarna är jag klar med. Ska bara skriva ut dom och ha med mig imorgon så jag kommer ihåg vad jag har tänkt! Får se om det är vad handledaren hade i tanken när hon gav oss instruktionerna! Måste komma ihåg att fixa så man kan fika imorgon också. S i basgruppen skulle visst ta med sig kaka, så lite dryck till detta kanske man ska ordna. Men å andra sidan kan man ju alltid köpa sig en kopp te där, eller pappersmugg rättare sagt.

Jaja, tillbaka till fritiden! Jag har bestämt mig för att ge mig lite fritid efter min produktiva dag. Orkar ändå inte skriva mer just nu. Får se om jag pressar ut några fler sidor anteckningar ikväll kanske!

Ska gosa ner mig med filtar en stund och se om fingrarna tinar lite... Sen får vi se om det blir Maxi eller hundpromenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0