Continued

Idag har jag bara flamsat. Jag tror det är fortsättningen från igår.

A och jag satt och skulle få ihop en bakgrund till uppsatsen, men eftersom "någon" (jag alltså) inte kunde koncentrera mig blev det mycket flams. Till slut gav vi upp det tunga med att leta artiklar och gick över på att planera in olika moment under C-uppsatsen. Typ delmål som bakgrund klar! Efter att ha samlat ihop mig övergick vi till att leta artiklar och några hittade vi faktiskt! Projekt på It´s är startat och numera ligger också aktuella artiklar inlagda i respektive mappar.

Är så skönt att ha arbetet påbörjat samtidigt som det känns som det skulle kunna bli ganska mycket och hårt arbete under våren, sommaren och hösten. Tur att jag inte har något schemalagt arbete under augusti så jag kan jobba med uppsatsen då lite.

Nehepp, dags att göra nåt annat än leva bloggliv, hundpromenad kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0