ENSAM!

Jag lyckades med hela huset! Jag torkade tom golvet i både kök och badrum.

Bättre kan det inte bli. Nu är det dags för en dusch innan jag bäddar ner mig med en film ett par timmar. Köpte ju hem Avatar igår för 89kr på Mediamarkt (eller mediamarket som jag brukar säga för att reta G!).

Får se när han behagar dyka upp. Han har bjudit hem två kompisar till kvällen, men det blir väl som vanligt. Jag. Ensam. Hans kompisar. Vänta. Iofs är det trevliga människor men det är jävligt tråkigt att jag ska behöva styra skeppet ensam, det är iaf så jag känner just nu.

Kan säga att lilla G ringde precis när jag tryckte på tangenten för punkten i föregående mening:
- Vet inte när jag slutar, det strular på jobbet så jag blir lite sen.

TADAAA:

ENSAM...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0