Funderingar på annat än skola

Funderar på att byta mobilabonnemang. Det jag har nu blir helt sjukt dyrt när man åker till Norge. Då kanske man ska passa på att ta ut en ny mobil också?

Funderar på vad jag ska äta innan jag åker till jobbet. Är ju dags att bestämma sig nu...

Funderar på om jag ska hämta handkrämen och smörja händerna och få klåda istället för svidande sår (jag tål inte handkrämen jag har hemma...)

Funderar på varför jag sa jag till att jobba ikväll.

Funderar på mycket och så lite. Har nog inte hunnit fundera så här mycket sedan förra sommaren tror jag. Allt har rullat på så otroligt snabbt så nu är det skönt att det är lite paus.

Men det lugnar sig till sommaren, sen är det bara en termin kvar innan jag är klar med skolan (för nu). Så det är bara att bita ihop. Nu ska jag sätta mig på trappen och suga in lite värme från solstrålarna. Det påsk och jag ska införskaffa ett påskägg till någon jag tycker om, men det får bli morgondagens projekt.


  Glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0