Hemkommen...

Dags att nanna kudden. Men först var måste jag varva ner lite. Vaknar till av att sätta mig bakom ratten för att köra. Så när jag kommer hem är jag så pigg så det blir svårt att somna. Men det är ju tur att man inte blir trött bakom ratten iaf. Normalt brukar jag ju låta G köra, men han skulle ju jobba idag.

Trevlig grillkväll blev det iaf. E och hennes två kompisar J och S var med och vi diskuterade givetvis många intressanta ämnen, men jag tror att sex i alla former och även toa-vanor blev de ämnen som blev mest utforskade. Förstår inte varför, men sedan man började jobba inom vården pratar man jämt toalettvanor och allt vad det kan innebära. Okej att man gör det på jobbet, men på fritiden när man är bortbjuden?? Tror inte jag skulle vunnit någon etikettävling iaf! Jaja, vi var ju fyra stycken som drog igång samtalet så jag var iaf inte ensam.

Nehepp, kudden behöver sällskap och lakanet fryser visst. Bäst att krypa ner! Lille G ligger ju där och numera verkar K återställd efter sin räsermageepisod (för att fortsätta samtalstemat från kvällen och natten) och får även hon sussa i sängen. Mellan matte och husse givetvis! Så det lär väl bli ett evighetslångt pusskalas innan hon kommer till ro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0