Irriterad

Idag sparkar barnkursen igång lite mer på allvar. Suck!

Iofs är ämnet intressant och relevant för utbildningen, men varför ska det vara så struligt? Jag hade önskat att jag hade fått mer information och fått träffat basgruppen innan man begav sig ut på fältstudier. Det är inte så lätt att kunna planera om man inte vet vem man ska skriva med. Det lutar åt att jag får dra lasset på egna axlar. Suck!

Jaja, då kan jag ju styra tiden själv så det lär bli att jag klipper ihop en rapport under helgen så jag kan stryka sträck över den uppgiften. Helst hade jag velat veta hur jag skulle göra med skrivkompis så jag hade kunnat påbörja uppgiften nu under de två och en halv veckorna som jag bara gått hemma. Men vad gör det att man stressar och sliter ut sig under pågående kurser?

Nej, kanske jag kan lämna min tråkiga attityd i texten, ta ett djupt andetag och försöka få lite positiva tankar kring kursen...

Barn är söta...??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0