Långfredagen blev en lång familjedag

Idag blev en riktig familjedag, tyvärr kunde inte Gustav vara med men annars var vi samlade. Mamma, pappa, E och T. Vi började med lite lunch/middag hos U och hade då med oss mormor. Sedan åkte vi hem och spelade kort hos mamma och pappa.

En del kort blev tagna (foton alltså) och pappa provade kameran med macrolinserna. Han var imponerad och skulle genast gå in på hemsidan och kika på färgade filter. Skojsigt skojsigt!

                             '
                                          Pappa fotograf leker med macrolinserna

God mat har jag ätit, godis fick jag i massor och G har blivit blonderad hos sin kompis. Jag har gett familjen godis och fått lite godis (varför inte byta lite..) och gett bort blommor och kramar i massor samt vunnit en gång i kortspelet. Nu är det dags att göra natt av dagen, eller iaf krypa ner i sängen och sätta på en film att kika på med G. Trevligt att kunna umgås nu när han inte behöver åka ut och köra snö längre. Det tycker sambo E om!


                   
                                             Ullas fådda blommor från mig

Känns som en helylledag! Imorgon hoppas jag på att ha samlat energi och ett fint väder så jag kan åka en sväng till landet med päronen och titta till stugan. Hundarna kanske också ska åka med och kanske att dom, eller iaf H badar lite.

                    
                                      Söta mamma med två mindre söta bröder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0