Nanna kudden

Imorron blir det utflykt och shoppa loss! Jag, E och A tar bilen ner till Ullared och kikar runt på vad som kan finnas i butiken. Man får väl se vad man kan komma hem med. Kanske en ny vårjacka? Nya sommar/vårskor? Kanske ett par jeans?

Hur som, imorron bär det av. Klockan är ställd och musiken laddad! Just nu ligger jag och myser med en sovandes hund mellan knäna. Hon somnade brevid bena, precis vid sängkanten förut och vaknade av att hon drösade i golvet så nu lär hon vägra ligga någonannanstans än mellan mig och G. Det är ju JÄTTEHÖGT från sängen och ner... Hon hoppade upp direkt från golvet och gick ett varv i sängen och kikade ner på golvet. Hon vart lite överraskad av att vakna på golvet, men så blir det när man ska hålla på och springa i drömmen så fort man somnar! ÄLSKARÄLSKARÄLSKAR denna charmiga lilla varelse...

Nehepp, nanna kudden var det. Klockan ringer vid 3.00 och då ska jag upp, ta en dusch och fixa lite frulle till resan! 3,5timmar i bilen kräver att man har färdkost.


Nu önskar jag och K alla en godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0