Påskmat och discobowling

Dagen igår började med att vi käkade lite påskmat som mamma knåpat ihop. Mumma för magen!

Det också lite discobowling med hela familjen. G var givetvis också med och försökta träffa käglorna där borta. Bröderna och pappan spelade på en bana och jag, G och mamma på den andra. Vinnare blev pappa eller E och förlorare jag eller G. Men vad gör det när vi hade kul! Ingen av oss är ju nån proffsbowlare så några poängresultat kommer inte delges här!

Givetvis var det någon som tappade ett klot bakåt, denna gång INTE jag utan pappa. Det lyckades tom fastna på film! Själv lyckades jag iaf med två eller tre strikes på fyra omgångar. Ett par spärrar lyckades jag nog också med. Men annars var det många klot i rännan. Tur att poängräkningen inte fungerade riktigt så man iaf fick några poäng! Hihi


T väljer klot, vilket ska jag nu slänga i rännan??



Mamma in action



E och pappa håller koll på spelet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0