Renovering önskas

Blev plötsligt väldigt sugen på att renovera vardagsrummet!

Funderar på hur man skulle kunna göra...

Behövs ju lite mer förvaring så eventuellt kanske man skulle kunna bygga en skåpsvägg med lite snygga luckor. På den väggen kan tvn få sitta, ovanför skåpen.

Sedan skulle en ny snygg soffa passa utmärkt. Efter att hunden var lite dålig i magen och hoppade upp i soffan... Nej, jag skriver inte mer. Kan bara säga att jag har tvättat ur den, men vetskapen... Jaja NY soffa tack, helt enkelt!

Lite nya fräscha kuddar i soffan och kanske en matchande pläd! Iofs har jag en jättesnygg från Klippan.

Soffbordet får stå kvar och min gulliga fåtölj med fina skinnet ska också vara kvar. Bokhyllan och stereoskåpet får vi avvakta med, det beror lite på hur mycket min nya skåpsvägg sväljer.

Lite ny färg på väggarna ska det iaf bli! Bort med de urinfärgade tapeterna och upp med lite fräscht och ljust, kanske vitt?

Hur som, än är det bara planer. Kanske man kan fixa till det under sommaren när jag har sommarlov?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0