Suchi, svart och rött

Det vart precis så trevligt som jag hade trott. Massor med minnen, både bra och dåliga togs upp samtidigt som vi avnjöt sushi i den svart-röda lägenheten hos Anna T. Grymt länge sen vi sågs, vi talar om en 5års-period eller ännu mer om man räknar bort att vi bara sågs på skolan och inget "privat". Grymt kul! Måste göras om SNARAST, (inte 5-årsperioden alltså)!

Vi konstaterade att vi gjort en hel del underliga saker under den period vi umgicks. Typ vinkade till nattarbetarna som gick hem från Whirlpool under morgontimmarna när vi kände för att gå en promenad (vi talar om någon gång mellan klockan 04-06). Så grymt kul att uppleva alla skojiga minnen lika tråkigt var det att upptäcka att våra liv har förändrats inom familj och vänkrets ganska rejält åt det sämre hållet. Men så är väl livet?

Ena dagen har man allt, nästa kan det vara borta. Fick höra om en gammal klasskompis som hade förlorat sin mamma under högstadiet. Under mars i år förlorade han också både sin styvmamma (sedan många år) och sin pappa... Det är många saker som kan förändras snabbt.

Kärlek och sorg tillhör väl livet även om båda delar kan ställa till med en del trassel? Jag själv känner mig för tillfället extremt lyckligt lottad med flera toppenvänner som jag vet skulle ställa upp med extra kärlek om det skulle tryta. Jag har två underbara bröder. Dessutom har jag min älskade sambo. Jag har mer kärlek än jag behöver för tillfället och jag hoppas att någon känner sig träffad när jag säger tack för att DU finns!

Jag hoppas också att mina vänner vet om att min kärlek finns om det skulle tryta hos er! Det är bara att slå en pling, maila, skriva på fb eller använda msn vid behov.

KÄRLEK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0