Väckarklocka...

I morse vaknade jag av en vansinnig G som vrålar: Vet du vad klockan är? Vet du det?? Den är fem över halv sju!!! Du skulle ju för fan väcka mig vid 5 för att jag skulle hinna! Va FAAAN!

Himla fin början på dagen så jag somnade om och tänkte att jag nog ska kunna få en bättre start. Så jag somnar ganska snabbt om igen. Efter en liten stund ringer G lika arg igen: Ska du nåt till N idag? - Nej... - FAAAAN DÅ!! Deklarationen och fakturan ligger hemma...

Så jag somnar om igen och gör ett nytt försök igen till att få en bättre start på dagen. Denna gång lyckas det. Solen skiner på sovrumsfönstret och jag är officiellt vaken och uppstigen runt halv 9.



Visserligen taget på landet, men det är ju samma sol :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0