Nya tag

Imorgon blir det en ny vardag!

Förhoppningsvis får jag nyckeln till den nya lägenheten så jag kan börja flytta över saker. Tänkte jag skulle ringa till den områdesansvarige och fråga om jag kan få kladda på lite färg i v-rummet. Vitt vitt vitt haha!

Dessutom blir det upprop för sista terminen på sjuksköterskeprogrammet. Förstår ni, jag är snart sjuksköterska!! Om fyra månader har jag en egen nyckel till medicinrummet och slipper springa med någon i hälarna när jag utför mina uppgifter. Skumt!

Jaja, bara hoppas att känslan av feber och halsontet ger sig tills imorron...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det där med feber och halsont tycker jag inte om att höra. Du får inte ta och bli sjuk så här i starten av skolan och särskilt inte när du nu ska flytta och greja. Hoppas verkligen att en natts sömn gjorde susen för dig!

Ses om en stund :) Kram!

2010-08-30 @ 08:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0