Lördagen

Idag har jag kännt mig allmänt slö. Trots detta trotsade jag mina tunga ögonlock och åkte till ensamma U med mamma och mormor. Efter några timmar hos henne med god mat och mycket prat åkte vi till slut hem.

Örat kliar så jag blir tokig, hoppas jag inte fått öroninflammation... Risken finns för jag har värsta locket och klåda brukar ja få innan smärtan sätter in. Kan ju vara för att jag fastnat för och simma och plaska runt med gamla tanter på vattengympan. Kanske inte det snällaste man kan göra mot sina öron i de här temperaturerna.

Nu börjar G prata med mig... Typiskt lilla gubben och prata när man skriver. Jaja, tur att man kan stänga av och fortfarande skriva ganska sammanhängande.

Dags att införskaffa lite lördagsmysutrustning:
- Godis
- Chips
- En ny film

Lite energi så man orkar vara trevlig mot lilla G. Får se hon han är lite ledig imorron!? Kanske att man kan hitta på nåt kul tillsammans imorron?

Trevlig helg på er gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0