Rosa Hitachi och träningsvärk

Ibland har man världens snällaste sambo! Härom veckan beställde han en skruvdragare till mig, i rosa! En sån där Hitachi-maskin. Det är tur att A ringer med jämna mellanrum så han blåser lite pengar. Han hade dessutom beställt strumpor strl 40-45, men fick 35-39, vilket innebar att jag dessutom fick 10par svarta strumpor (jippii, eller inte...) Hur som helst så blev jag glad för omtanken. Man får inte räkna med för mycket av lilla sambon. Själv funderar jag på att ge lilla G ett rosa systerur med en rosa namnskylt! Eller inte...

Träningsvärk har jag också fått, men inte av G. Jag och M var och tränade igår. Vi började med att gå till sporthallen där M skulle gå på aerobicdans. Inte riktigt min stil... Så jag tänkte sätta mig med lite skolarbete. Men sen såg jag löpbandet stå där alldeles ensamt i hörnet så träningskläderna åkte iaf på. Jag hade ju tagit med mig dom för säkerhetsskull. Så det blev 3km blandat med spring och gång på ca 23min. Ganska nöjd och förvånad faktiskt. Efter det satte jag mig iaf med datorn och knappade ner lite.

Så gick vi tillsammans till den stora bassängen (med en omväg genom entré, omklädningsrum och dusch) till den stora motionsbassängen. Vi plaskade i med buller och bång med våra "cyklar" och körde ett hårt pass.

Så nu ligger jag här och plågas... Fast helt ärligt känns det riktigt bra! Imorron är det dags för iaf 30min antingen på bandet eller på crossen. Kanske tar crossen här hemma innan jag åker för att leverera As tvättkorg.

Hur som helst, nu ska jag fortsätta hålla mig vaken så jag kan väcka G vid 2. Stackaren ska ut och köra snö, såklart! Är INTE avundsjuk...

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0