Mys med katten

Nu är hundarna ute i hundgården en stund igen. Det innebär att vår lilla kattvalp får lite egentid med matte och det är något han NJUTER av i stora drag. Han ligger och trycker sig mot mig och spinner så det ekar. Tror nog att både kattvalp och matte njuter lite.

Imorron är det dags för skola och föreläsningar igen. Suck! Men jag hoppas att det kan blir lite av en glidartermin med mycket man redan hört. Geriatriken kommer bli OTROLIGT långsam annars. Men tre veckor ska väl gå fort?

Hur som helst, ska stålsätta mig inför det fyra timmar långa föreläsningen på eftermiddagen. Blir nog att försöka få med sig lite fika så man kan överleva och tycka att det är intressant. Nu ska jag gå in på vår lilla portal och kika efter kompendier till föreläsningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0