Nytt år och nya tag

Har suttit och surfat runt på lite olika bloggar jag brukar läsa. Det är många som skriver att man bara kommer bryta sina nyårslöften, men jag ska ändå skriva ner mitt enda lilla löfte:

Jag lovar att se till att må bra och känna mig stark i år! Det lovar jag mig varenda år och det brukar kunna hållas. Det där med att man lovar att träna, banta, sluta röka, äta nyttigare... eller vad man nu brukar kunna lova är svårt att hålla, men jag tror jag lyckas med mitt vanliga löfte.

Oavsett ska jag iaf försöka börja träna regelbundet och kanske gå ner några kilo under våren. Men vi får se hur mina planer blir. Vet ju inte vad skola och jobb har att erbjuda framöver.

Nej, dags för lite söndagsmys med världens bästa sambo och alla våra små busdjur :)

God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0