Snökaos

Det är precis vad det är...

Att folk inte kan lära sig att man inte kan köra på kanten som tidigare och att möten inte fungerar som normalt. Någon måste stanna för att man ska kunna passera, förslagsvis INTE den som har uppförsbacke. Men är det idioter i trafiken så är det.

Hur som helst har jag precis lyckats söva Harry. Han är så stressad av att katten finns. Han vill verkligen ha stenkoll precis hela tiden så minska konstigt knäpp eller nåt så flyger han upp. Kanske kan bero på att han är understimulerad just nu. Vi har iaf varit ute en timme och jobbat på tomten med lite lydnad och efter det gått en sväng. Jaja, hoppas han får sova en stund nu så jag kan få lite lugn och ro när jag ska städa.

Ska bara hämta lite vatten och en trasa så ska jag ta hallen där uppe och sen är det dammsuga och plocka som gäller. Imorron kommer Anna och så ska vi ha vår Grey´s-kväll. Efter det åker jag och jobbar.

Nehepp, dags att ta tag i problemen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0