Aktiv dag

Jorå, har hunnit med både det ena och det andra. Började med att packa mig ut på gräsmattan för att plugga. Under tiden sprang jag stafett till tvättmaskin med ett resultat på fyra körda maskiner. Har nu satt på dagens femte! Himla bra jobbat om ni frågar mig. Jag har dessutom klämt fram lite anteckningar till tentan den 11 juni (tänk på mig då och tyck synd om mig som har tenta så sent...)


                   



Efter lite sol, plugg och tvättande bar det av mot gymmet. Där mötte jag upp A, körde en rejäl runda och avlutade med att plumsa i på utebadet.




Kommentarer
Postat av: Trees

Mysigt att plugga i solen:)

2010-06-02 @ 21:19:26
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0