Dåtid blir framtid

Usch, idag känner jag mig nästan gammal. Femårsjubileet var dunderkul igår och slutade med att stå på MAX och vänta på skjuts. Det var fler som hade hamnat där. Vi strålade dessutom ihop med klassens pilot som jag inte träffat på typ 6år eller nåt (han flyttade efter ettan). Han hade visserligen inte varit med på klassåterträffen men iaf. VI bestämde lite lätt att hålla kontakten :) Får väl se hur det blir med det, men trevligt var det iaf!

Igår hann jag dessutom med att träffa S och A! Så himla mysigt ställe och vilka fina får. Jag och Kellie tog oss en runda i hagen med fåren och SHIT vad jag började sakna fårvallning! K gick så himla fint och lugnt och lyssnade (nästan) klockrent! TROTS att det gått över ett år sen sist! Skoj skoj!

Nu ska jag snart till familjeträff. Blir kul att träffa lillebror som ska vara hemma från Luleå över sommaren. Ska sno hans nyckel så jag kan kika in i hans lägenhet på vägen och sova lite.

Dags för en dusch och kanske en skvätt frukost. (Jag får sova länge, jag har faktiskt sommarlov :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0