Farligt...

Visst är det hemskt att börja leta efter en grej och sedan hitta massor med andra grejer... Jag är egentligen inte i akut behov av något nytt objektiv, men det vore kul att ha ett vidvinkelobjektiv för att få till fina naturbilder i sommar. Men så letar man, läser kommentarer på olika fotosidor, hittar fotografers bloggar - MASSOR med inspiration forsar över en, meeen så hittar man givetvis även ett teleobjektiv som verkar trevligt!

Verkar som den stora skatteåterbäringen kommer gå åt snabbt! Men som sagt, än har jag inget akut behov... Faaaarligt detta, måste sluta surfa runt och läsa om fotografering och objektiv. Får se hur det blir med ett teleobjektiv, beror på hur det blir med inkomsten från sommarjobbet tror jag.

Men ett vidvinkel kommer nog få följa med till Norge iaf. Ska bara övertyga G om att det är "nödvändigt" att ha med sig ett sånt. Han sa iaf åt mig att köpa nya arbetsskor så där flaxade iaf en av tusenlapparna iväg. Ibland är han bra omtänksam min lilla sambo (kan ju bero på att jag betalade hans leksak härom veckan).

Gud vad mycket jag har handlat nu i maj... Har iofs planerat inköpen och en del är inte bara nöjesgrejer till bara mig. Skrivaren var till G bland annat. Men jag börjar nästan bli shoppoholic! Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0