Glada miner

Blev lite thailändsk mat till lunch idag efter träningen. Lite halvstark gryta med ris. Visserligen färdigmat, men fruktansvärt gott! Jag ÄLSKAR thailändsk mat...



Körde hårt på gymmet och känner mig riktigt nöjd nu efteråt! Nu får det bli lite plugg till barnkursen. Kanske att jag plöjer igenom en artikel framåt kvällskvisten också! Nu har vi ju lagt upp en planering så nu gäller det att ligga i. Kanske bra att ligga någon artikel i förväg ifall man blir trött av luften i Norge. Det är förövrigt nu helt klart med vart vi ska. Det blir till en liiiiten kommun i Finnmark som heter Kvalsund. Jag tror det var enhetschefens smilisar i mailen som charmade oss! Haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0