Laddad!

Symtom på att jag snart ska åka till Norge:

- Konstant hyperaktiv
- Städtokig
- Somnar sent vaknar tidigt
- Extremt effektiv i allt jag gör (typ städa, laga mat, duscha etc allt går på halva tiden :P)
- Nervös - vad kommer jag glömma denna gång?
- Har hela tiden fjärilar i magen
- Känner mig så jävla uppåt

Några av symtomen som är positiva

- Stressad
- Separationsångest (inte värre än att jag klarar av det dock)
- Känslan av att missa något viktigt (typ dop, examen, midsommar och sånt!)

Men just nu bryr jag mig inte ett skvatt om det negativa, fokus på det positiva! Sen är det bara att tuta och köra!

4.00 torsdag morgon ska jag hämta E sen bär det av. Wrooom Wrooom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0