Långsam uppdatering

Ursäkta dröjsmålet på uppdatering...

Har helt enkelt OTROLIGT dålig tillgång till internet här. Får låna kockens internet någon gång ibland, chefens nån gång emellan och sedan är det dåligt. Jag har försökt hitta trådlöst internetanslutning, men utan resultat.

Kan iaf säga att jag är frusen och längtar hem, vad annars. Jag orkar knappt höra någon mer säga att dom grillar och ska åka och bada eller köpa glass för att svalka sig. Här grillar man för att kunna värma sig mot den varma elden och glassen köper man för att värma sig. Eller kanske inte riktigt så illa men... Jag har iaf tjock tröja OCH vinterjackan på mig! Häromdagen var det storm, det innebar att man knappt kunde stå när vindarna tog i och efter promenaden till jobbet var man dyngsur. Men jag ska inte klaga. Jag får min semester när jag kommer hem!

Jag lever iaf och har inte stängt ner bloggen, även om det blir tunnt mellan uppdateringarna. Bilder får ni också leva utan tills vidare. Får bli ett dunderlångt inlägg när jag kommit hem. Då ska jag uppdatera er till 1000!

Kommentarer
Postat av: Melan

Det låter bra! Hoppas du har det så bra man kan i kylan, du får tänka på att du är mer än dubbelt så rik som oss som jobbar hela sommaren! Då kanske man kan stå ut med lite sämre väder:P hehe Vi kan ju få ha något som är bra:P Ta hand om dig! kram

2010-06-30 @ 11:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0