Längtar till framtiden

Nu kom söta sambon hem efter att ha jobbat hela dagen och sedan lekt lite med sin kompis.

Jag har verkligen tur som har honom, även om jag gnäller på stackarn ibland. Önskar han ville följa med mig på utlandsäventyr. Som tur är har jag ju kompisar som gärna följer med på lite upptåg. Närmast ligger Nordnorge i planerna och senare i år har en Londonresa diskuterats (destinationen är lite flytande fortfarande...). Just nu längtar jag något enormt efter att komma iväg. Kanske är det för att sista dagen i skolan då har passerat och endast "fritid" ligger framför mig!

Längtar verkligen till framtiden, det händer så mycket spännande i livet ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0