Slappa dagar

Sitter här utan dåligt samvete. Borde verkligen plugga mer, men det känns som inget fastnar och att tentan är oviktigt. Vet inte var jag fått detta ifrån? Kan det vara så att alla andra runt omkring kommenterar typ: "Jippii, sommarlov, tentor avklarade och godkända!". Vill också skriva så...

Men nu sitter jag inte i den sitsen, riktigt än och förmodligen kommer jag inte känna att jag solklart kommer bli godkänd heller. Men va tusan, det ska nog bli bra ändå, omtentan ligger den 20 augusti så jag får väl planera in att sitta i skolan då.

Har hur som helst en rejäl hög med nyinköpta pocketböcker jag kan läsa i sommar. Åtta böcker för 150kronor. Dom hade tag fyra betala för tre och böckerna kostade bara 25kronor på Åhlens. Trevlig liten rea! Inga höjdarböcker, men jag lyckades iaf efter att ha gått igenom varenda bok, plocka ihop en trava. Så förhoppningsvis blir det några slappa dagar i sommar (då jag inte jobbar eller läser artiklar) när jag kan läsa!




Läääängtar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0