Ännu mer vinter

Har det kommit ner från himlen idag. -7 grader och 10cm snö, det tar aldrig slut. Det är härligt med vinter, men när det är som det är nu är det mest besvärligt. Halt, blött, skitigt, rått och deprimerande. Men hur som helst, det är tecken på att våren skulle kunna vara i antågande. Stackars mamma som landar på Arlanda inatt efter två veckor i 40-gradigt Afrika.

Jaja, hur som helst ligger skolarbetet lika tungt över axlarna fortfarande. Känns inte som jag orkar fokusera på VFUn till 100%. Det är frustrerande och stressande. Borde verkligen tänka mer på mig själv och prioritera bort vissa saker. Trots detta ska jag jobba en natt i helgen. Jaja, jag kan inte bli annat än utsliten.

Ska försöka få ihop ett mail till Norge så man kan åka och sommarjobba i sommar. Får ta det imorgon om jag hinner. Efter praktiken ska jag iväg och storhandla med Anna. Ska bli kul! Äntligen ska jag köa skruv så jag kan få upp min gardinstång och mina tavelhyllor i köket. Sen är det gardiner och sånt som ska dit! Ska skura golvet ordentligt också. Kellies pulpa klipptes ordentligt vid sista kloklippnigen och har blött flera dagar efter att hon rivit upp den mot skaren på snön... SUCK! Det finns alltid mer man kan göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0