"Egenmånad"

Idag har solen skinit hela dagen lika starkt som huvudvärken har givit sig till känna. Usch. Tror det är all stress kring allt som måste göras och som ska vara klart samtidigt som man ska dra runt ett hushåll med två hundar och en katt. Inget ont mot någon i huset, men ibland vill jag bara vara för mig själv och bara behöva bry mig om mitt. Inga hundpromenader, inga kalsonger att tvätta, ingen kattlåda som måste rensas, inget tjat om disk, inga extra matlådor som måste göras, inget utöver vad jag själv vill/behöver få gjort! Usch vad jag längtar till Norge så jag får min "egenmånad"...

Nu är det iaf näääästan bestämt. Jag och E åker i mitten/slutet på juni och kommer tillbaka en månad senare. Ska bli himla trevligt och kul och komma iväg igen.

Tillbaka till ett av mitt livs måsten, hundarna ska ju in igen efter kisspausen på tomten! Suck!

(Jag har varit pessimisst hela dagen... Går nog över till imorgon, hoppas jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0