Expressbrev?

Igår fick jag mina beställda kameratillbehör (G hämtade posten när han kom hem från jobbet så jag såg det i morse). Jag hade ju knappt hunnit stänga ner sidan innan dom damp ner i lådan! Himla fiffigt. Har inte hunnit prova dom än men jag antar att kameran lär gå varm ikväll.

Just nu sitter jag och tråkar i skolan och väntar på att skriva ner lite mer konkreta idéer om C-uppsatsen med A. Fick iaf min Latte vanilj så nu har denna dagen verkligen fått en kanonstart, trots tråket.

Ikväll ska jag dessutom träna med "mamma" A på vattengympan. Ska bli så skönt att komma iväg och röra på sig. Kanske jag får tillbaka lite dygnsrytm om jag är tillräckligt trött när jag kommer hem så jag kan somna på studs. Inte så lätt att få till när man oplanerat blir inkallad på nattpass, men det går!

Nu kommer A, bara att öppna Word och sätta igång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0